Direktlänk till inlägg 18 september 2012

FUCK CANCER

Av anna eriksson - 18 september 2012 12:43

Idag är en dålig dag ! Min kära kusin och hennes familj kämpar så hårt mot en omöjlig cancer , I kväll så ber jag till Gud/änglarna att de hör deras desperata rop på hjälp och att operationen går bra i morgon.
Ni finns alltid i våra tankar....
Min underbara mamma har överlevt cancern men kämpar varje dag för sina smärtor från strålningen i sin mun , väntar , väntar och väntar att någon ska hjälpa henne att bli frisk. Sjukvården går sakta och om man inte all sin lediga tid ringer för att be om hjälp så glömmer de bort dig . Man måste vara jävig och girig i denna värld annars överlever du inte.

/ hela världen är upp och ner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna eriksson - 20 augusti 2012 19:14

  Måste ju bara säga att dessa två svettiga herrar levererar allt det som man kan tänka sig att vilja se under ett matlagningsprogram , jag bara älskar att se dem !  Så tack Plura och Per Morberg . Måste ju bara säga att jag tyckte att det gick...

Av anna eriksson - 20 augusti 2012 18:12

  Nu är det snart dax för skolan att ta fart och jag måste säga att det ska bli gott med lite ordning och reda här i huset :) Så i dag har vi varit på stan för att ordna lite smått inför skolstart och allt annat                               ...

Av anna eriksson - 20 augusti 2012 15:16


  Ett litet skryt inlägg om en av mina väldigt begåvade kusiner där ute i världen ,  Sebastian Eriksson lycka till på den nya skolan i kyrkerud.     Today we received the coverpainting for our Debut Album , The artwork is done by the young ...

Av anna eriksson - 20 augusti 2012 09:14

  Sista doppet i Kronoparksbadet blev det för i år , solen var där den skulle , så vi ses igen 2013           / mer sol åt oss år: 2013   ...

Av anna eriksson - 19 augusti 2012 12:16

Nu är solen på väg och det får nog bli ett sista dopp i polen på kronoparken , sedan är det stängt för säsongen . Jag har haft världens goaste kid här på besökar i 3 nätter och det här varit så mysigt att vakna bredvid en 1 åring så jag blir lite sug...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards